Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 Ik heb sinds enkele dagen iets vreemds: Op mijn Strong SRT8000 met org SECA2 kaart met basispakket heb ik (op aanwijzing van de "infobalk" van Canal +) de hele zenderlijst opnieuw ingelezen. (Ondertussen wel zo'n 7 keer) Alle zenders zoals ik ze verwacht echter : Nickelodeon staat er NIET tussen. Volgens mij heeft het helemaal niks te maken met het abo op de kaart, want bv C+ rood & blauw staan wel in de zenderlijst maar staan uiteraard op zwart. Wie heeft een idee waarom in Nickelodeon niet zie ?
chevrolet Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Was dit niet Veronica? Is die niet gestopt met uitzenden? V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
PaulCl Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Dit was reeds als nieuws aangekondigd, lees hier meer hierover. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Ik heb een oplossing gevonden. Niet in de link die Paul_Clinckemalie aangeeft (bedankt voor je post by the way) maar elders in dit forum. Blijkt dat mijn strong nog firmware v6 heeft ipv 20 (Ik heb sinds kort 2 van die dozen en mijn 1ste deed het wel OK) Mijn dochtertje weer blij !
Aanbevolen berichten