Gast Geplaatst: 11 september 2003 Geplaatst: 11 september 2003 als ik nieuwe kan in de ontvanger wil zetten met behulp van de comp. wat heb ik dan voor programatuur nodig ? en is er ergens informatie te halen [ stap voor stap ] over hoe ik dat het beste kan doen . ik heb een draaibare opstelling . zit er nog verschil tussen [ vast of draaibaar ? ] wat voor kabel moet ik gebruiken ? hoop dat iemand mij iets kan vertellen [ duurt wel erg lang om alles in mijn ontvanger handmatig te veranderen ] alvst bedankt lj
sat1 Geplaatst: 11 september 2003 Geplaatst: 11 september 2003 Ga naar www.murdocksettings.da.ru daar vind je de settingslijsten + de bijbehorende programma`s. Je hebt wel een nulmodemkabel nodig.
Gast Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 dank je voor de tip , heb wel de settings en stb gedownload maar nog geen NEDERLANDSE gebruiksaanwijzing wie kan mij vertellen waar ? mvg LJ
jakwk Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Citaat: NEDERLANDSE gebruiksaanwijzing Je kan het vinden in deze thread
Aanbevolen berichten