Gast Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 En ik heb weer een ander probleem.... Als ik DREAMBOAT er in zet, blijft de Xtreme bij CASLOT 1 aangeven: Initialiseren.... En dan weer NIET GEINSTALLEERD. Zet ik er de Dreamboot weer in, dan gaat het wel goed..... Heb de Xtreme inmiddels op verschillende PC's en met verschillende proggers geprobeerd... En t werkt maar niet ( Wie heeft hier ervaring mee???
pascalletje Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 je kan het eens proberen met de dump van mm1.02+penta 1.11 die op www.casinterface.nl te vinden is suc6 Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Gast Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 Citaat: En ik heb weer een ander probleem.... Als ik DREAMBOAT er in zet, blijft de Xtreme bij CASLOT 1 aangeven: Initialiseren.... En dan weer NIET GEINSTALLEERD. Zet ik er de Dreamboot weer in, dan gaat het wel goed..... Heb de Xtreme inmiddels op verschillende PC's en met verschillende proggers geprobeerd... En t werkt maar niet ( Wie heeft hier ervaring mee??? dan heb je niet de juiste xilinx erin gezet.
Aanbevolen berichten