Gast Geplaatst: 22 oktober 2003 Geplaatst: 22 oktober 2003 zoek de beste oplossing voor de volgede configuratie 1 x hoofd pc (XP) 1 x sat (linux) 1 x webserver 1 x laptop (moet draadloos) gebruik nu een usb moden en een adsl lijntje via de KP* van Tisc***** werd mij aanbevolen de speedtouch 570 R2 icm 110 Heeft iemand kennis / ervaring hiermee en weetwatde voor - / nadelen zijn of zijn er nog "betere" oplossingen ?? Alvast dank voor de replies grtz Jiz
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 22 oktober 2003 Geplaatst: 22 oktober 2003 Neem lekker een Draytek 2500W, das een ADSL Modem Router met Wifi en 4 poorts switch. http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2500
Gast Geplaatst: 22 oktober 2003 Geplaatst: 22 oktober 2003 Ja, ik ook zou voor een draytek gaan, die zijn perfecto <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 4 november 2003 Geplaatst: 4 november 2003 Appien + Phr3ak bedankt voor jullie info , heb de draytek gisteren ontvangen en werkt als een speer <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> zo zie je maar een goed advies doet wonderen , thx jiz
Gast Geplaatst: 4 november 2003 Geplaatst: 4 november 2003 Welcome to the Draytek familly <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> btw, welke heb je <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> Ik zelf heb een Draytek Vigor 2600 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/cool.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten