Gast Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 dus toch nieuwsgierig meld je gelijk aan via http://www.miwifi.nl/ en het word een grote familie
Ome Merde Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 had je hier ook al gepost. aub niet dubbelposten, zo belasten we onnodig de server en hebben wij teveel werk <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 Mijn excuses Kun je die andere voor me verwijderen dan of sluiten want ik had over dit topic heen gekeken toen ik hem plaatste.
Aanbevolen berichten