EasySat Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Ik krijg de vraag welke code ingevoerd moet worden wanneer de Dream-toets op de originele afstandsbediening niet meer werkt (waarschijnlijk overschreven). Kan iemand hier antwoord opgeven?
Bassie Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Ik ben bang dat je een nieuwe afstandbediening moet halen. Ik heb het zelf ook een keer gehad...en die moest terug naar dm-de.(ik kreeg netjes een nieuw terug van de dealer) Groet Bassie
Gerard - (GTB) Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 misschien heb je hier wat aan. JP1 connector Groetjes, Gerard (GTB)
Gast Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Via de JP1 connector en het programma RemoteMaster zijn de toetsen de AB te programmeren, er zijn zelfs 4 apparaten tegelijk te bedienen. Wanneer je een goede AB hebt kun je die ook clonen Zoek onder afstandbediening, en je vindt een verwijzing naar de beschrijving en het JP1 forum; http://groups.yahoo.com/group/jp1 (wel aanmelden).
Aanbevolen berichten