Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Hallo d/h Ik heb sinds enkele dagen een haupage nova en wil daarmee gaan internetten . Nu heb ik wel beeld maar geen signaal bij data. In de handleiding staat duidelijk dat ik wel signaal moet kunnen zien dat niet voor mij si bestemd . Van casablanca en ander aan bieders zie ik wel signaal ,wie helpt mij op weg ( bysky dus niet aangezien men niet uitblinkt in klant vriendelijkheid) Daar zegt men eerts betalen en dan praten we verder , maar zou eerst graag weten of alles ok staat voordat ik geld betaal voor 0 data <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten