Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Beste mensen, Mijn vraag is hetvolgende, ik heb momenteel een Robotics kabelrouter waarbij 2 PC's en een laptop op aangesloten zijn. Nu zou ik graag mijn laptop wireless willen aansluiten, wat heb ik hiervoor nodig? Groetjes
Joop M Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Kijk even hier ik had hetzelfde probleem http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=1 Grz Joop <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Joop M Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Ik heb je pm gestuurd Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Aanbevolen berichten