Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tis 108 Mbps, maar dat is half-duplex, dus deelt het zowiezo maar door 2.

 

Zelfde als met de 22 Megabit versie's van D-Link,

 

met 11 Mbps haal je 700 kb/s en met 22 Mbps haal je zo'n 800 kb/s, dus ik denk dat 108 Mbps zo'n 1,15x sneller is dan 54 Mbps.

 

Oftwel tussen de 1000 en 4000 kb/s

Geplaatst:

de 108 is nog niet uit in europa wel in de us (ik heb een dlink is echt een toppy

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...