Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

tv heeft slechts1 scartaansluiting en dan ...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

techneuten ,heb pas een JVC dvd gekocht die ik via scart naar de video stuur en vervolgens via scart uit van de video naar het tv-scart in stuur.Kwam in de problemen door gisteren Helmut lotti op ned 2 op te nemen en dan ook nog via line 2 van mijn sony video een dvd film te willen bekijken . Dit ging natuurlijk niet , het was het een of het andere. Een mogelijke oplossing , denk ik , zou een switched of unswitched 2 weg scart control box kunnen zijn ? Klopt het ,door voor een manuele switch versie te kiezen er geen kans op interferentie is en anders mogelijk wel ?

Andere oplossingen zijn zeer welkom.

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:
Citaat:
techneuten ,heb pas een JVC dvd gekocht die ik via scart naar de video stuur en vervolgens via scart uit van de video naar het tv-scart in stuur.Kwam in de problemen door gisteren Helmut lotti op ned 2 op te nemen en dan ook nog via line 2 van mijn sony video een dvd film te willen bekijken . Dit ging natuurlijk niet , het was het een of het andere. Een mogelijke oplossing , denk ik , zou een switched of unswitched 2 weg scart control box kunnen zijn ? Klopt het ,door voor een manuele switch versie te kiezen er geen kans op interferentie is en anders mogelijk wel ?
Andere oplossingen zijn zeer welkom.

Voor zo'n 30 euri koop je gewoon een scart switch met 4 aansluitingen, kan je 3 naar 1 doen en 2 naar 1 en dus kijken en opnemen tegelijk, de kwaliteit van die scart boxjes is prima, heb namelijk zelfde situatie als jou, 1 scart aansluiting en aan de voorkant van de tv 3 tulpjes, ik heb dvd, sat, video in de scart switch en kan gewoon opnemen en kijken naar iets anders. De switch heeft ook nog een audio out waardoor je dus maar 1 audio kabeltje hoeft te gebruiken voor al je bronnen, het geluid gaat mee naar waar je heen switched.
Geplaatst:

Iedereen dank voor de info , doch schotels maakt me nieuwsgierig met zijn uitspraak " kan soms nog goekoper " . Maar toen stopte zijn zin toen ik de indruk had dat het juist interessant ging worden.

Schotels zou je aub wat duidelijker kunnen zijn ?

groeten

PM is ook een optie.

Geel , Stad in de Kempen.