Gast Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 Dag, Ik heb hier twee latjes geheugen , hoe kan ik nu weten of het ddr zijn of iets anders en welke MB ze hebben , alvast bedankt en tot later <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 Normaal is het zo dat er stickertjes opzitten waarop staat wat het zijn. Is dat niet zo dan kun je zien aan de uitsparingen welke DIMMS het zijn. 2 Uitsparingen = SDRAM eentje net iets van het midden = DDR Bij het opstarten zal ie dan aangeven hoeveel geheugen ze zijn.... Of serie/chipnummers natrekken met google o.i.d.
Ome Merde Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 ik trek even een vergelijking. je koopt een auto en op een gegeven moment is de peut op. nu weet je niet of het om een diesel/euro/gas motor gaat alvorens je je tank vol wilt donderen. moraal : weet wat je koopt <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> of heb je ze gekregen/gevonden ? dan gaat het verhaal van Ozzo op <img src="/ubbthreads/images/graemlins/loldev.gif" alt="" /> merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten