Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

Ik heb hier twee latjes geheugen , hoe kan ik nu weten of het ddr zijn of iets anders en welke MB ze hebben ,

alvast bedankt en tot later <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

Geplaatst:

Normaal is het zo dat er stickertjes opzitten waarop staat wat het zijn.

Is dat niet zo dan kun je zien aan de uitsparingen welke DIMMS het zijn.

2 Uitsparingen = SDRAM eentje net iets van het midden = DDR

 

Bij het opstarten zal ie dan aangeven hoeveel geheugen ze zijn....

 

Of serie/chipnummers natrekken met google o.i.d.

Geplaatst:

ik trek even een vergelijking.

 

je koopt een auto en op een gegeven moment is de peut op. nu weet je niet of het om een diesel/euro/gas motor gaat alvorens je je tank vol wilt donderen.

 

moraal : weet wat je koopt

 

<img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

 

 

of heb je ze gekregen/gevonden ? dan gaat het verhaal van Ozzo op <img src="/ubbthreads/images/graemlins/loldev.gif" alt="" />

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...