Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satters,

 

Hier nieuw Analoog modem gekocht een creative V92 modem.

 

geinstalleerd onder winXP prof sp1 maar kan met geen enkele provider connectie krijgen, druk ik er ander modem in boem in 1 keer.

 

Nu had ik iets gezien dat de V92 emulatie nog nergens ondersteund word en dat je modem terug moet zetten op V90, maar dat kan ik nergens terug vinden hoe dat moet.

 

Kan iemand mij helpen?

 

Alvast bedankt

 

Prdehoop

Geplaatst:

Je hoeft, als alles goed is, niets terug te zetten. Het modempje hoort automatisch te kiezen, wat voor protocol je verbinding ondersteund, en dat te gaan gebruiken. Ik heb hier een Conexant Best data fax modem met V92, maar werkt gewoon perfect. (alleen gebruik ik hem bijna nooit. is reserve, voor als ADSL uitvalt of een in de tijd een faxie).

 

Dus ik denk, dat je probleem niet aan de V92 ligt.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:

Het kan een E-tech kloon zijn ; deze werken slecht to zeer slecht tot helemaal niet onder XP. Dynalink gaat als een jekko, maar E-tech onder XP blijft problemen geven. Een simpel sweexie met ambient chipset gaat bijna geheel automagisch... kosten ook nog eens de helft....

Geplaatst:

Tuurlijk is het een echte Creative.... maar het plaatje dat bij creative staat is toch echt heel erg lijkend (lees hetzelfde) als de E-tech modems. Alle chippies en dingen zitten op dezelfde plaats.

Hou het er maar op dat ze door E-tech voor Creative gemaakt worden ;-)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...