Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 welke software, buiten de originele die geleverd is met deze kaart, kan ik nog draaien? Zijn er betere alternatieven dank bij voorbaat voor antwoorden
Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 Ik zelf heb een PCTV sat kaart zonder CI en gebruik Progdvb. Volgens mij moet dat met jou kaart ook kunnen. Anders kijk even op http://www.pinnaclefanboard.com Dit is een side speciaal voor pinnacle kaarten.
Gast Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 ik heb net progDVB gedownload en krijg de foutmelding "device not started" na het starten van het programma. Wat zou deze foutmelding willen zeggen?
Gast Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 Hoi, probeer eens in ProgDVB naar Setup > device setup > check of de Pinnacle-driver is geselecteerd en dan op START. Benieuwd of het werkt! Greetz, Pekka
Gast Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 nope werkte niet, maar via andere forums heb ik ontdekt dat ik voor mijn kaart moet kiezen voor Twinhan nu werkt alles
Aanbevolen berichten