Gast Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 jo ik zit met een probleem wind schotel gegaan ik heb een 825 nu zoek ik opniew maar level komt niet hoger dan 72% maar de kwaliteit geraak ik 98 % maar geen beeld wat doe ik verkeerd
elektrik Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 jes isgnaal is goed dus er is niets mis met je schotel! gebruik je een fun met een patch of met een cam? of origineel abo? -hij die veel vraagt, weet veel-
lookie Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Wat ik van dit wazige bericht snap: de schotel is weggewaaid, nu staat er een schotel en ben je opnieuw aan het afstellen / uitrichten ... Gezien de waarden die je opgeeft staat de schotel goed genoeg afgesteld. Check als je een dubbele lnb hebt eens of de DISeq settings goed staan (A en . Kan veel schelen. Verder mis ik idd detailinfo. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Gast Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 merci heb het gevonden heb cam verwijderd en terug ingestoken en weer beeld
Aanbevolen berichten