Gast Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Hallo Ik heb 2 korte stukken dvd rips dit moet echter 1 worden. Deze wil ik echter samenvoegen tot 1 geheel en branden op een dvd. Welke tool kan ik hiervoor het beste gebruiken? advies gevraagd voor het bewerken van vob files en een beetje uitleg misschien? groetjes
wammeswaggel Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 De tool die ik altijd gebruik is simple file joiner(freeware). Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 ff zoeken waar ik dat kan downloaden? Kun je ook knippen en plakken metdeze tool?
wammeswaggel Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Is hier te downloaden(oei oei dit doe ik bijna nooit, maar kan geloof ik geen kwaad): http://www.peretek.com/sfj.php . Daar is ook een file-splitter te dl'en, maar voor knippen, plakken en branden gebruik ik Tmpgenc DVD Author. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
bensink002 Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 @Schotelhenky Ik heb met dvdshrink al wel eens een film, die op twee dvd's stond, samengevoegd op een dvd. Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Aanbevolen berichten