bash! Geplaatst: 15 februari 2004 Geplaatst: 15 februari 2004 Hallo, Ik ben al een tijdje bezig met cardsharing naar mijn dreambox in de slaapkamer. SCAM_CS is niet AU met premiere en krijg zowieso geen beeld op premiere. Radegast geeft wel beeld op premiere en is AU voor premiere, maar weer niet voor Canal+ Welke EMU moet ik gebruiken?? GR, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Dreamguy Geplaatst: 15 februari 2004 Geplaatst: 15 februari 2004 Volgens mij is dit wel het geval met de nieuwe image van Ronald. Werkt bij mij in ieder geval goed. Ik gebruik ook scam_cs.
bash! Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Geplaatst: 15 februari 2004 De radegast welke in de Ronaldd test image zit ook?? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
PosiXX Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 @Boeliehumax; ik weet niet waar je deze informatie vandaanhebt maar je hebt het mis, Radegast is niet AU voor s*ca II..
bash! Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Geplaatst: 16 februari 2004 Precies.. daar kwam ik dus ook achter.. Hoe zit het met GBOX?? Tevens zou het natuurlijk prachtig zijn als we eindelijk 1 EMU voor ALLE zenders kunnen gebruiken... There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten