Gast Geplaatst: 4 maart 2004 Geplaatst: 4 maart 2004 Als ik gbox1 manueel opstart heb ik de volgende boodschap : gbox 1.00pre11/ppc/api2 could not open: gbox_cfg Using rs232 port: /dev/tts/1 indirect 4 5 mode: any pid ERROR 0220 !!!!!!!!!! could not open: gbox_cfg ERROR 0220 !!!!!!!!!! Ik had al een probleem ontdekt met the gbox1 setup opties die niet blijve staan. Iedere keer weg als ik in gbox1 setup terug ga ! Ik heb dus een find -name gedaan om te vinden waar mijn gbox_cfg was en ik heb die gevonden in /var_init/keys/ what is deze /var_init en verschil met /var ? what doet mijn gbox_cfg daar ? Is dat normaal ? vindt gbox1 mijn gbox_cfg in /var_init/keys als hij automatish opstart ? Al vast bedankt Yup Didier
Romeo_ Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Na een flash erase komen die files naar /var/...... The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 5 maart 2004 Geplaatst: 5 maart 2004 Zo, is het goeie practeik in /var_init/ dingen te plaatsen die je automatish will terug vinden naar elke Flash Erase (zoals /var/bin ...) ?
Aanbevolen berichten