Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, aangezien het toch een Topfield is (maar geen satellietontvanger) moet ik toch mijn vraag hier stellen <img src="/ubbthreads/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

 

Inmiddels is er nieuwe software voor dit apparaatje, alleen geen compoort of zoiets, Weet iemand hoe ik dit apparaat update? Gaat dit via een kaart (ik heb een Mastera IV). Of zoek ik het in de verkeerde hoek?

Geplaatst:

Nieuwe software voor digitenne ontvanger komt meestal per OTA (over the air) De bedoeling is dat de nieuwe software mee gezonden word over een bestaand tv kanaal.

Regards Sebastiaan,-

 

 

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb euhm ook, en de TF 3000CI pro, grappig is dat de AB van de sat ontvanger ook de digitenne aanstuurd.

 

Heb jij ook dat de digitenne AB minder functies heeft die wel op de ontvanger zitten ??

 

Teletekst en die pauze knop werkt ook...

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...