Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Emule status blijft WACHT

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Hallo,

Ik heb Emule geïnstalleerd, en heb ik paar bestanden geselecteerd om te downloaden maar de status blijft altijd op WACHTE, eD2k:verbinding/ Kad:verbinding

Ik gebruik een Windows XP Home met kabel modem Motorolla en een router sitecom ik heb bijna wat over emule in dit forum geleezen zonder resultaat

atla

Geplaatst:

rechtonderin staat met welke server je verbinding hebt en er staat n wereldbolletjes met pijltjes. Deze pijltjes moeten groen zijn. Als ze oranje zijn heb je n low id en kan het zijn dat je niet kunt downloaden. Vaak helpt het om de ingebouwde firewall (XP) uit te zetten. Als dat helpt kun je dr nog altijd n andere firewall opzetten, bv sygate (gratis). Deze geeft geen problemen met emule. En emule heeft ook n website, daar vindt ook n FAQ

Geplaatst:

Bij e-mule moet je in de router als die een ingebouwde firewall heeft enkele poorten vrijmaken. Anders zal je niet kunnen downloaden. Ik heb dit met mijn d-link router ook moeten doen.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)