Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik wilgraag een WaveFrontier aanschaffen met ivacom 0,3 twin LNB's. Alleen weet ik nog niet hoeveel LNB's ik wil gaan plaatsen. In ieder geval minimaal 3, Astra 1, 2 en Hotbird. Ik kijk alleen ned / engelse zenders.

Mijn vraag is nu: op welke sat's worden engelse programma's / films uitgezonden welke ik zou kunnen ontvangen? (en openen natuurlijk met m'n 2 dreamboxen:-))

Ik hoop dat dit voor jullie sathunters een makkelijke vraag is!

PosiXX

Geplaatst:

Op de Sirius en de Thor kan je zeker je hart ophalen. Beide hebben div. filmkanalen met engelse taal ondersteuning..

Erik

Geplaatst:

[color:"red"] Hallo PosiXX: [/color]

De volgende satellieten zullen voor jou zeker intressant zijn, ze liggen in een bereik van 28,5 oost t/m 18,5 west met de onderstaande satellieten heb je zowel voetbal als autosport gegarandeerd in je pakket naast de vele filmkanalen:

Eurobird 1 [color:"green"] 28,5 E [/color] / Astra 2 [color:"green"] 28,2 E [/color] [color:"blue"] voor BBC e.d. [/color]

Astra 1 [color:"green"] 19,2 E [/color] [color:"blue"] voor Nederlandse kanalen [/color]

Hotbird [color:"green"] 13 E [/color] [color:"blue"] voor SKY Cinema en SKY sport Italie en Eurosport NL [/color]

Eutelsat W3 [color:"green"] 7 E [/color] [color:"blue"] voor Nederlands voetbal [/color]

Sirius [color:"green"] 5 E [/color] [color:"blue"] voor Viasat Cinema en sport (ook NL voetbal) [/color]

Thor [color:"green"] 1 W [/color] [color:"blue"] voor Kiosk e.d. [/color] (ik heb het zelf nog niet werkend, veel over gelezen in dit forum)

Atlantic Bird 1 [color:"green"] 12,5 W [/color] [color:"blue"] zijn veel USA sport feeds op [/color]

Telstar 12 [color:"green"] 15 W [/color] [color:"blue"] USA: zit NBC-news feed op + sport [/color]

Intelsat 901 [color:"green"] 18,5 W [/color] [color:"blue"] zitten veel NASCAR Nextel Cup feeds en NBA feeds op [/color]

[color:"black"] Verder kan interesant zijn: [/color]

Eutelsat W2 [color:"green"] 16 E [/color] [color:"blue"] veelal zijn daar Formule 1 feeds op [/color]

Andere satellieten zijn natuurlijk altijd meegenomen, maar de hierboven genoemde satellieten kunnen C+ makkelijk vervangen sterker nog je hebt C+ niet eens nodig.

Sky Italie is met gemak te ontvangen met een Dreambox 7000s en het image van Ronaldd.

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd.

groet,

Edwin

Geplaatst:

Cool bedankt Edwin2004 voor je uitgebreide antwoord; net wat ik wilde weten:-)

Ik heb em besteld met alvast 8 invacom LNB's.

Posixx

Geplaatst:

Hierbij als aanvuling de tekening voor de positie van 28 oost.

Groet,

Edwin

post-10559-1318257916,8833_thumb.jpg