matthijs12 Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Hallo allemaal, Ik heb mijn MR van versie 1.080 proberen te voorzien. Opgestart van FTA, lange tijd zappen, CAM in/eruit terwijl Humax aanstaat etc.. NOPE??? Heb tijdens de upgrade geen enkele foutmelding gekregen. Denk weer eens een probleem met de bijgeleverde loader?? Is er een mogelijkheid, om zonder UCAS-interface, mijn CAM weer te laten initialiseren? Mijn enige redmiddel, Info, zit in Parijs. Wie wil helpen??? Groeten Matthijs
blitzteam Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 zoek een vriend op met een andere receiver,behalve humax Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
matthijs12 Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Geplaatst: 11 april 2004 Hallo, Initialiseert de MR-CAM bij een Echostar beter? Ik heb n.l. een vriend met een Echostar. Groeten Matthijs
matthijs12 Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Geplaatst: 12 april 2004 Heb het reeds opgelost! Die Humax blijkt erg moeilijk haar MR CI-module te initlialiseren. Met een Echostar gaat het meteen goed en dan de MR in de Humax, en het werkt! Bedankt! Topic sluiten.
Aanbevolen berichten