Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Kever1956

Lid
  • Items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Kever1956

  1. Het is idd een duo2…en hoe stel ik dat in dat hij erna decodeerd?
  2. Beste, ik heb een VU+ duo met 4 tuners…4 kabels komen binnen op de tuners vanuit de schotel. alle signalen komen (19,2 23,5 en 28,2) mooi binnen op alle tuners. bij opname van bv VRT kan ik helemaal niets meer zien van bv de VTM zenders. voorkeurstuner op A opnametuner op Auto CI geschikt voor meervoudig coderen staat aan. mis ik nog iets? Dankjewel om mee te denken geert
×
×
  • Nieuwe aanmaken...