Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Kever1956

Lid
  • Items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Schelle

Recente bezoekers van dit profiel

453 profielweergaven

Kever1956's prestaties

Nieuw hier

Nieuw hier (1/8)

  • Conversatie starter

Recente badges

  1. Het is idd een duo2…en hoe stel ik dat in dat hij erna decodeerd?
  2. Beste, ik heb een VU+ duo met 4 tuners…4 kabels komen binnen op de tuners vanuit de schotel. alle signalen komen (19,2 23,5 en 28,2) mooi binnen op alle tuners. bij opname van bv VRT kan ik helemaal niets meer zien van bv de VTM zenders. voorkeurstuner op A opnametuner op Auto CI geschikt voor meervoudig coderen staat aan. mis ik nog iets? Dankjewel om mee te denken geert
×
×
  • Nieuwe aanmaken...