Dankjewel. Het is duidelijk: de testen die jullie gaven laten zien dat ook deze afstandbediening onbruikbaar is. Dankejewel ook voor de uitleg. Het verandert de feiten niet maar verzacht wel de pijn (gedeelde smart ...).
Goede middag,
De STB-power knop van de VU+ duo2 weigert dienst of, beter, heeft de verkeerde funcite: hij schakelt de TV-power knop in. Hoe kan ik de STB-functie weer krijgen?
Je bent een schat (moest ik van mijn vrouw zeggen). De instelling stond op Passthrough. Moet zijn Downmix. Ook namens mij: bedankt, ceesv.
Kan slotje op. Hoe doe ik dat?
Sinds kort krijg ik geen geluid meer op NL 1,2 3n 3, RTL 4, 5, wél op SBS 6 en TV Vlaanderen. Ik hoor een plofje dat lijkt aan te duiden dat de verbinding met de versterker is verbroken. Heeft iemand een idee wat dit in vredesnaam kan betekenen?
Beste mensen, ik ben tot nu de tevreden bezitter van de Dream DM 8000. Die begint te haperen. Ter vervanging kijk ik nu naar GigaBlue UHD Quad 4K Pro en de VU+ duo 4K se bt. Twee vragen: 1. zie ik een evenwaardig device over het hoofd? en 2. kun je me jouw persoonlijke voorkeur laten weten met de belangrijkste argumenten? Je zou me er een heel groot plezier mee doen.
Ik ben op zoek naar een goede VU+ duo 4k se met satelliet tuner en toebehoren. Of een Ultimo 4k. Wie kan me er aan helpen? Of weet iemand die er van af wil of iemand kent die er van af wil....? Mijn Dreambox krijgt haperingen en dus is het tijd voor een erfopvolging! Dank voor het lezen.