zonnecel Geplaatst: 9 juni Geplaatst: 9 juni Sinds kort krijg ik geen geluid meer op NL 1,2 3n 3, RTL 4, 5, wél op SBS 6 en TV Vlaanderen. Ik hoor een plofje dat lijkt aan te duiden dat de verbinding met de versterker is verbroken. Heeft iemand een idee wat dit in vredesnaam kan betekenen?
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni Moderator Geplaatst: 9 juni Je geluidsinstellingen voor die zenders controleren! Zal iets zijn in de richting van mpeg of dolby digitaal 5.1. Doorgaans te vinden achter de gele toets op je ab. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zonnecel Geplaatst: 9 juni Auteur Geplaatst: 9 juni Je bent een schat (moest ik van mijn vrouw zeggen). De instelling stond op Passthrough. Moet zijn Downmix. Ook namens mij: bedankt, ceesv. Kan slotje op. Hoe doe ik dat? 1
Aanbevolen berichten