Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

D-box

Lid
  • Items

    2.131
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    10

Alles dat geplaatst werd door D-box

  1. Ja, dan moet je daar wel wonen.
  2. @chris de boer Koop nooit een rotor uit Australië, daar heb je niks aan.
  3. Geef mij maar de Stab Italia; ik heb ooit een Moteck gehad, die onthield mijn USALS niet. En het voordeel van de Stab Italia is dat je schotel ook hoger hangt.
  4. @chris de boer Bij de Stab Italia moet je de schotel bovenop bevestigen, bij de Moteck onderop.
  5. @Satfeeds-DX Die quote was prima hoor, alleen ik had m niet geschreven. Hoe had je dat gedaan? Ik ben ook blij voor Bruno. Fijn weekend en groetjes , D-box
  6. @Satfeeds-DX Op pagina 30 quote je mij over de Nordic beam. Ik heb die quote helemaal niet geschreven. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Iets klopt er niet met dit board! Ik vraag @ceesv ook om een reactie. Groetjes man. D-box
  7. Helemaal met je eens! Er is geen flikker aan. Proost trouwens!
  8. Iedereen heeft zijn eigen methodes. Volgens mij zit je ons allemaal in de maling te nemen😸 Ik vind het wel een leuke grap 👍
  9. Lees dit draadje vanaf pagina 1 nog eens door. Soms denk ik dat je ons gewoon een beetje wil pesten en dat je het allang voor makaar hebt. Dan is het wel een leuke grap; Groetjes D-box
  10. @BrunoVP Dat is dus fout. Rotor op nul, Schotel met rotor en al draaien naar de Sirius (van te voren parameters van GOD channel invoeren).
  11. Op pagina 4 van dit draadje heeft @ceesv je de uitleg gegeven (inclusief foto's) met de volledige parameters van GOD channel, dus makkelijker kan het niet. Groetjes en succes, D-box
  12. @BrunoVP Lees de eerste en tweede pagina van dit draadje. Groetjes en succes, D-box
  13. Hoi Bruno, Ik ben blij voor je dat de nieuwe rotor goed werkt. Voor de juiste afstelling moet je nulpunt op de Sirius staan en niet op de 19,2E.
  14. Bij de duolnbf is het inderdaad het beste om de 23,5E aan de feedstang te plaatsen (dus dat de 19,2E er naast hangt).
  15. UTC=GMT , het is nu zomertijd, dus 2 uur erbij optellen.
  16. D-box

    SAIPAN

    Nou niet iedereen is een DX-er, dus die vraag kan ik je niet kwalijk nemen. Afgezien van @hvdh heeft bijna niemand serieus gereageerd op dit topic. Ik leerde op de lagere school al over SAIPAN. En wat is er nou mooier dan als je achter je kortegolf ontvanger in Nederland zit, je radio signalen kan ontvangen van de andere kant van de wereld.
  17. D-box

    SAIPAN

    IRC staat voor International Reply Coupon, dat stuurde je mee met je reception report zodat de ontvanger geen kosten had om een QSL-KAART te sturen.
  18. D-box

    SAIPAN

    Fred, Ik heb geen idee waar je op reflecteert.
  19. D-box

    SAIPAN

    Op internet gevonden: IRC's zijn in Holland niet meer te koop, dus als ik weer ga DX-en moet ik eerst naar België om daar IRC's te kopen. Wat een gedoe.
  20. D-box

    F1 Oostenrijk

    Thx 4 info.
  21. D-box

    F1 Oostenrijk

    Ik zag het ook, maar ik zag ook een replay dat over "Verstappen Incident" ging, dus heb ik niet goed opgelet.
  22. D-box

    SAIPAN

    Assange moet voordat hij naar Australië gaat eerst schuld bekennen op de "Noordelijke Marianen". Waarom toch die nieuwe benamingen? Het is gewoon SAIPAN.
  23. D-box

    Wegwerp plastic

    30/3/22 19:05 De regering wil van plastic af (snap ik best, dat wil ik ook). Dus plastic bekers en plastic verpakking gaan in de ban. Ik begrijp dit; vissen en andere dieren gaan dood door het wegwerp plastic. Toen ik in mijn jeugd samen met mijn vader zaliger naar de Chinees ging om wat lekkers te halen voor ons gezin, zei mijn vader zaliger:"neem de grootste pannen mee" wij gingen dus met grote lege pannen naar de Chinees; en die werden rijkelijk gevuld; plastic verpakkingen bestonden nog helemaal niet bij de Chinees. Kortom, ik zal er geen traan om laten (ik heb pannen zat).
  24. Het staat vast volgens president Biden. Die Russen raad ik aan om eerst te kijken naar Richie Havens op YouTube naar zijn song Freedom die hij presenteerde op Woodstock in 1969. Ok, ik ben de Sovjets dankbaar dat ze ons ook hebben bevrijd maar dat ze nu Ukraine gaan annexeren in deze moderne tijd zonder oorlogsdreigingen vind ik echt niet kunnen. Ik weet dat dit board niets politieks mag publiceren, maar ik hoop dat @ceesv dit bericht toch wil laten staan. Het kan toch niet zo zijn dat we allemaal gewoon toekijken terwijl de Ukrainiers gewoon afgeslacht worden door de Russen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...