Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

FGH77

Lid
  • Items

    250
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Planeet Aarde

Recente bezoekers van dit profiel

1.022 profielweergaven

FGH77's prestaties

Vaak hier

Vaak hier (4/8)

  • Conversatie starter

Recente badges

  1. De schoonmoeder!!!
  2. Het is gelukt. Ik heb in het Vti centrum de OScam gevonden en op "start cam" gedrukt. Nu heb ik weer beeld. Ik vraag mij alleen nog steeds af waarom ik deze actie nou moest doen en waarom er opeens gisteravond geen beeld was? Kan dat ontstaan doordat er op een verkeerde knop is gedrukt? Ik heb Image versie 15.0.02 er op staan.
  3. Hoe moet ik dat doen?
  4. Sinds gisteravond lukt het opeens niet meer om op te nemen met de Vu+ Solo2. Ik krijg in de mededelingenbalk van de zenders als ik op OK druk de mededeling "not detected softcam" te zien. De tijd wordt wel goed weergegeven, net zoals welk programma er op dat moment te zien moet zijn. Ook heb ik gewoon positieve getallen bij de signaalsterkte (tussen de 78 en 86%). Ik heb niet aan de schotel gezeten en de schotel is ook niet verschoven. De schotel heeft vrij zicht. Ik heb in de softwarebeheer gekeken en er is wel gewoon een softcam geïnstalleerd (OScam 1.20 Rev: 11603 (update). Herstarten lost niets op. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit probleem veroorzaakt?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...