Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ร—

Tonskidutch

V.I.P.
  • Items

    70.267
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    443

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    MAASTRICHT
  • Interesses
    natuur

Recente bezoekers van dit profiel

271.324 profielweergaven
  1. Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. ๐Ÿ˜ต Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken.
  2. Ja Nee uh wat kan ik er tegen inbrengen? Nadat ons gisteren ochtend door deze dame, op het EXTRA lange journaal bericht NPO1 inzake de Hitte waarschuwingen, dat mooi heeft uitgelegd. Haar angst en of duiding was toch wel nieuw op de Nederlandse TV waar klimaatgekte helaas nog steeds ontkent wordt.
  3. aangenaam? Mijn voeten zijn balonnen, mijn bloeddruk is ook skyhigh. Ik doe nog even een koude douche, water is hier gratis.
  4. friet nu ja.....................๐Ÿ˜
  5. Nou kan niet slapen... dan maar hopen op enkele dagen koeling!
  6. Tonskidutch

    F1 Oostenrijk

    Retebull heeft een lastig probleem dit weekend.
  7. Tonskidutch

    Het 2026 weertopic.

    Tja zwemmen is de slechtste vorm van afkoelen, niet bewegen of actief zijn in het water (meestal iets koeler dan je eigen lichaamstemperatuur) Actie is verbranding dus leg jezelf op die rotsofa en commandeer je vrouw Peggy nog wat koele biertjes te brengen. ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
  8. Aha okรฉ katten, geen noodzaak voor facebroek
  9. Vreemd hรจ, dachten we allemaal dat gekoelde chips en hardware beter leveren, zit er toch weer zo'n Monster bij ๐Ÿ˜
  10. @Satfeeds-DX is niet voor niks VIP ๐Ÿ˜‰
  11. Ik natuurlijk toch nu gaan ophalen, gedurfd niet ideaal om 11:00 bij deze hitte... Ugh wat moet ik meer zeggen. Die mannen en vrouwen doen ook hun job, FIJN. Ook bij dit weer! Ik dacht even dat de straat van Hormuz niet te vergelijken is met alle pakket diensten, maar ja!
  12. Ja weer iets later opgestaan, beroerd van die hitte en de stress ook nog ! ๐Ÿ˜ dat laatste beeld was mooi, die eerdere over twee huisgenoten die naast U op de zetel liggen is iets verontrustend ๐Ÿคฃ
  13. Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden. Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
  14. Ja ook niet heel legaal toch ๐Ÿ˜
  15. Drie weken, echt? De verkoper geloofde het ook niet en wachtte dus op zijn geld Zie ik na diverse reclamaties vandaag dat ik het pakket kan gaan ophalen. Ik ben echt geen zeurpiet
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...