Ik natuurlijk toch nu gaan ophalen, gedurfd niet ideaal om 11:00 bij deze hitte... Ugh wat moet ik meer zeggen.
Die mannen en vrouwen doen ook hun job, FIJN.
Ook bij dit weer!
Ik dacht even dat de straat van Hormuz niet te vergelijken is met alle pakket diensten, maar ja!