Waarschijnlijk is dit al tich keer voorbijgekomen, maar omdat het weer een paar jaar verder is (en er weer andere smartcard combi's worden geleverd) dacht ik ik vraag het nog een keertje.
Ik heb het volgende gekregen van Ziggo (zaterdag 22-6-24) kwam het binnen):
- Quantis Interactieve CI+ 1.3 module
- Smartcard van Ziggo
Mijn ontvanger: DM8000 met cable tuner (obvious). Heb de softcams Cccam en Oscam erop staan. Maar geen idee hoe dit aan de praat te krijgen. De smartcard is geactiveerd. Ik heb dat via de tv gewoon kunnen doen.
Heb ik iets aan deze smartcard (2 euro pm) of zal het niet werken met de DM8000 en kan ik deze smartcard beter terugsturen?
Alvast dank