Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

elite7979879

Lid
  • Items

    71
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Recente bezoekers van dit profiel

1.060 profielweergaven

elite7979879's prestaties

Vaker hier

Vaker hier (2/8)

  • Conversatie starter

Recente badges

  1. sowieso. Done. Naar mijzelf gemaild.
  2. Waarschijnlijk is dit al tich keer voorbijgekomen, maar omdat het weer een paar jaar verder is (en er weer andere smartcard combi's worden geleverd) dacht ik ik vraag het nog een keertje. Ik heb het volgende gekregen van Ziggo (zaterdag 22-6-24) kwam het binnen): - Quantis Interactieve CI+ 1.3 module - Smartcard van Ziggo Mijn ontvanger: DM8000 met cable tuner (obvious). Heb de softcams Cccam en Oscam erop staan. Maar geen idee hoe dit aan de praat te krijgen. De smartcard is geactiveerd. Ik heb dat via de tv gewoon kunnen doen. Heb ik iets aan deze smartcard (2 euro pm) of zal het niet werken met de DM8000 en kan ik deze smartcard beter terugsturen? Alvast dank
  3. https://www.nu.nl/tech/6307917/peuters-zien-ineens-russische-beelden-op-babytv-zet-iedereen-op-scherp.html
×
×
  • Nieuwe aanmaken...