Ivy Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Hallo, Ik heb al jaren plezier aan mijn sat installatie. Voor de Belgische zenders keek ik naar de analoge terrestische uitzendingen. Nu heb ik een DVB-T ontvanger met een UHF antenne gericht naar Brussel. Ik woon in Antwerpen en kan nu in prima kwaliteit naar VRT, Canvas, RTBF, ... TV kijken en radio luisteren. VRAAG: wanneer ik een UHF antenne op Nederland zou richten wat zou ik dan kunnen ontvangen met een DVB-T ontvanger zonder smartcard, dus geen digitenne? mvg, Ivy Mvg, Ivy ----------- Sony 65XD8599 UHD TV, Tadaam internet en TV, Selfsat H30D Solo vlakantennes 19.2 graden en 28.2 graden
Koen B Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Van de TV-zenders schijnt alleen Nederland 2 FTA te zijn. En of het signaal sterk genoeg is...? VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Harry_Nak Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Behalve Nederland2 zijn ook een hele stoot Nederlandse radiozenders FTA, verder beloofd men met het uitschakelen van de analoge NL1/2/3 in 2006 dat Nederland 1 en 3 ook FTA op DVB-T te ontvangen zullen zijn! Pluk een roos, die is rood.
Koen B Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Maar hoe zou het dan zitten met de signaalsterkte in België? VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Harry_Nak Geplaatst: 20 mei 2004 Geplaatst: 20 mei 2004 Goede vraag, ik woon niet (meer) in Belgie! Zoals van de Vlaamse DVB-T uitzending zijn voetprints te vinden, die zullen denk ik van de Nederlandse DVB-T ook wel te vinden zijn. Pluk een roos, die is rood.
Aanbevolen berichten