Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Ik woon vlakbij Leiden en ontvang hier nu naast TV Rijnmond en TV West ook RTV NH en AT5. http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=1#758619 . In dit topic staat precies hoe je dat moet doen. Even de namen van de twee regiozenders die je al heb veranderen en dan de zenderscan doen... Succes!
Noordzee Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Ik heb nu toch maar een Funke-buitenantenne aangeschaft. En ja hoor....... Een loeihard signaal hier op kanaal 23. En ook TV Utrecht (Kanaal 33) komt 100% binnen. Het verschil met een binnenantennetje is blijkbaar toch behoorlijk groot. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 In NW-hout (10km noordelijker) prima ontvangst met buitenantenne. Woon momenteel in nieuwbouw (dubbelzijdige beglazing/folie en gewapend beton), hierdoor is de ontvangst met een binnenantenne zeer zwak. Scannen met Randstad (geeft als regiokanalen NH en AT5), scannen met Alphen a/d Rijn levert o.a. TV-West. Zit zelf op het grensvlak tussen beide kanalen en ontvang deze alleen m.b.v. een buitenantenne. Kanalen zijn zwak ivgm publieke kanalen.
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb op kanaal 23 (AT5) en 33 (RTV Utrecht) ontvangst van 85% in Papendrecht. Alleen bij zoeken wordt niets gevonden. Weet iemand wat ik daaraan moet doen? Ik heb de regiozenders van hier al hernoemd.
Aanbevolen berichten