Hendrik007 Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Heb je niet toevallig een multimeter liggen waarmee je de "a" kan door meten? Het kan trouwens ook gewoon een schakel-aansluiting zijn die alleen aan en uit geschakeld kan worden, dus niet gedimt. Kun je de dimmer indrukken? Zoja klikt die dan? Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
gerrit B Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Geplaatst: 3 juli 2006 ik ben er ondertussen uit op de 2 x L kun je schakeldraden van een wisselschakelaar aansluiten de fase wordt dan op de P van de wisselschakelaar aangesloten. op de pijl met ~ wordt de lamp aangesloten. de nul wordt geheel niet op de dimemr aangesloten maar gaat rechtstreeks naar de lamp de A is een geschakelde uitgang welke maximaal 100mA kan leveren voor ?? (ik denk een electronische trafo) bedankt voor jullie hulp Gerrit B 1181361-225TDE.pdf zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Pionewbie Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Die A aansluiting is dan waarschijnlijk om slave units aan te sturen.
bromtol Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 ja, inderdaad (en een beetje laat). bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten