Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen.
Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren.
Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden.
Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt.