Gast Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Als ik ff snel op die van mij kijk..... staat er bij elke schaal een ander getal met een doorsnede teken. 1 75 doorsnede (links van achter gezien bovenste schaal) 2 60 doorsnede (links van achter gezien bovenste schaal) 3 50 doorsnede (rechts van achter gezien bovenste schaal) 4 Bi-Sat (rechts van achter gezien onderste schaal) Universele mast houder voor verschillende schotels...? De mijne is een G2 naar G3D. Groet.
mifi Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 Citaat: Als ik ff snel op die van mij kijk..... staat er bij elke schaal een ander getal met een doorsnede teken. 1 75 doorsnede (links van achter gezien bovenste schaal) 2 60 doorsnede (links van achter gezien bovenste schaal) 3 50 doorsnede (rechts van achter gezien bovenste schaal) 4 Bi-Sat (rechts van achter gezien onderste schaal) Universele mast houder voor verschillende schotels...? Juist! Dat zou best wel eens kunnen. Was me nog niet opgevallen, maar het klinkt heel goed. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Aanbevolen berichten