boekkie Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo Steve,dreamboxje werkt,weer uitstekend,alleen, de + , min en data,zitten inderdaad anders!Zie bijlage! Nogmaals bedankt! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
deblaauwesigaar Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Ik had toevallig 2 500ssen. Heb het frontje gewisseld en hij werkt weer. Wil dus ook graag die defecte maken. Kan hier misschien gepost worden welk type ik moet bestellen. Of zijn alle IR-ontvangers gelijk en is alleen de pootjes indeling verschillend ? Gr, Erik Technisat Multytenne TwinDB500HDDB800HDPli Nightly open PLICCcam 2.1.4
iemand Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 soms wel, maar die info is vaak wel te vinden op internet. Heb je nog een oude video-recorder bij de hand. Zit nl ook een ir-ontvanger in. De printsporen even volgen en concluderen wat massa, voeding en data-lijn is. Naast de verschillen in aansluiting is er nog verschil in ' samplings-frequentie'. Maar wie weet heb je 'mazzel'. gr. Erik
Steve Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 je kan de tsop1730 wel ervoor gebruiken.
Aanbevolen berichten