Wim J Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Heeft iemand enig idee hoe ik S-video signaal uit de Humax krijg? Voorlopig gebruik ik mijn vcr als convertor (scart naar S-video) W VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2008 Moderator Geplaatst: 29 maart 2008 Helaas heeft de Humax HDCI2000 geen S-Video uitgang. Beschikbaar is Composiet-video, Component-video, en RGB. En verder natuurlijk HDMI-uit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wim J Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Geplaatst: 31 maart 2008 Alleen vreemd dat Humax dan wel S-video vermeld in hun eigen spec-sheet van de HDCI2000. pag 4 ! http://www.humaxdigital.com/global/products/new_leaflet/HDCI-2000_L.pdf Nu vraag ik me af of er via één of ander trucje toch geen S-video signaal kan verkregen worden. De connector is er niet,... WJ VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart 2008 Moderator Geplaatst: 31 maart 2008 Wim, je hebt gelijk. Ik heb ook nog even de online gebruiksaanwijzing geraadpleegd, en die geeft ook de mogelijkheid om s-vhs uit te gaan. Dit gaat dan d.m.v. de tv-scart aansluiting. In het AV-menu moet je dan de mogelijkheid hebben, om die uitgang op s-vhs te programmeren. Ik weet alleen niet of de huidige software die mogelijkheid heeft. Ik zal dit vanavond thuis eens uitproberen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart 2008 Moderator Geplaatst: 31 maart 2008 Zo, ik heb het even geprobeerd, en de ontvanger schakelt inderdaad op de scart-tv uitgang op s-vhs. Er is een scart standaard voor het transporteren van y/c signalen. wanneer je de pinconfiguratie wil weten zeg je het maar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wim J Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Geplaatst: 1 april 2008 OK, Als je me de pin-out nog zou kunnen bezorgen ben ik helemaal gelukkig! Waar vond je de info ivm de pin-out? Ik vond enkel info ivm Svideo IN op scart,... WJ VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator ceesv Geplaatst: 1 april 2008 Moderator Geplaatst: 1 april 2008 Wim, de aansluiting voor s-vhs via scart is als volgt: SCART (INPUT 2) 1. Audio-uitgang, rechts.........8. Audio-video regeling .....15.Chroma S-Video-ingang 2. Audio-ingang, rechts..........9. Aarde..........................16. Niet gebruikt. 3. Audio-uitgang, links...........10. AV Link regeling ..........17. Aarde voor video 4. Gemeenschappelijke aarde..11. Niet gebruikt...............18. Aarde voor audio..........................12. Niet gebruikt................19. Video-uitgang 5. Aarde.............................13. Aarde ........................20. Video/S-Video-ingang 6. Audio-ingang, links............14. Niet gebruikt................21. Stekker-afscherming Deze aansluitingen zijn voor een monitor ingang. Voor de uitgang op de humax betekent dit, dat de s-video uitgang gekruisd zit op poot 19. Chroma blijft op poot 15. Ceesv. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wim J Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Geplaatst: 2 april 2008 Dat moet ik één van komende avonden uitproberen,.... Ik hou jullie op de hoogte! Wim VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Aanbevolen berichten