Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand enig idee hoe ik S-video signaal uit de Humax krijg?

Voorlopig gebruik ik mijn vcr als convertor (scart naar S-video)

W

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

• Moderator
Geplaatst:

Helaas heeft de Humax HDCI2000 geen S-Video uitgang.

Beschikbaar is Composiet-video, Component-video, en RGB.

En verder natuurlijk HDMI-uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wim, je hebt gelijk. Ik heb ook nog even de online gebruiksaanwijzing geraadpleegd, en die geeft ook de mogelijkheid om s-vhs uit te gaan.

Dit gaat dan d.m.v. de tv-scart aansluiting.

In het AV-menu moet je dan de mogelijkheid hebben, om die uitgang op s-vhs te programmeren.

Ik weet alleen niet of de huidige software die mogelijkheid heeft. Ik zal dit vanavond thuis eens uitproberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Zo, ik heb het even geprobeerd, en de ontvanger schakelt inderdaad op de scart-tv uitgang op s-vhs.

Er is een scart standaard voor het transporteren van y/c signalen. wanneer je de pinconfiguratie wil weten zeg je het maar.

Geplaatst:

OK, Als je me de pin-out nog zou kunnen bezorgen ben ik helemaal gelukkig! Waar vond je de info ivm de pin-out? Ik vond enkel info ivm Svideo IN op scart,...

WJ

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

• Moderator
Geplaatst:

Wim, de aansluiting voor s-vhs via scart is als volgt:

SCART (INPUT 2)

1. Audio-uitgang, rechts.........8. Audio-video regeling .....15.Chroma S-Video-ingang

2. Audio-ingang, rechts..........9. Aarde..........................16. Niet gebruikt.

3. Audio-uitgang, links...........10. AV Link regeling ..........17. Aarde voor video

4. Gemeenschappelijke aarde..11. Niet gebruikt...............18. Aarde

voor audio..........................12. Niet gebruikt................19. Video-uitgang

5. Aarde.............................13. Aarde ........................20. Video/S-Video-ingang

6. Audio-ingang, links............14. Niet gebruikt................21. Stekker-afscherming

Deze aansluitingen zijn voor een monitor ingang.

Voor de uitgang op de humax betekent dit, dat de s-video uitgang gekruisd zit op poot 19. Chroma blijft op poot 15.

Ceesv.

Geplaatst:

Dat moet ik één van komende avonden uitproberen,....

Ik hou jullie op de hoogte!

Wim