Madshark Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Bij een kennis kom ik een installatie tegen waarbij iedere kamer is voorzien van wanddoos met daarop CAI en SAT aansluiting. Aan de achterkant van de wanddoos zit 1 COAX kabel. Ze komen uit op een voor mij vreemde switch, Philips SWI 7508 F (zie bijlage). Ik vermoed dat deze switch ook het CAI signaal mengt met die van de satelliet, om zodoende kabels uit te besparen. Vanuit deze switch gaan er 4 kabels naar de LNBF die 4 aansluitingen heeft. Nu vraag ik mij ook af, kan ik de LNBF zomaar vervangen door een CanalDigitaal quad DUOLNB ?
Moderator ceesv Geplaatst: 20 mei 2008 Moderator Geplaatst: 20 mei 2008 Tot zover ik het kan herkennen op de foto zal dat niet gaan. De switch heeft 4 ingangen, 2 voor vertikaal en horizontaal lage band en 2 voor vertikaal en horizontaal hoge band. Je kan met deze switch dus maar een sat. positie kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
W3ird_N3rd Geplaatst: 21 mei 2008 Geplaatst: 21 mei 2008 Multiswitch dus. Als je er een LNB bij wilt hebben zal je een extra quattro moeten halen en een andere multiswitch. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten