Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Kanaal Z : niet vermeld op de lijst van kanalen van TVV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand enig idee hoe het komt dat als je op de site van TV Vlaanderen kijkt, je daar in de lijst van het zenderaanbod nergens Kanaal Z vermeld ziet staan ?

In het PDF bestand staat hij dan wel weer vermeld.

Betekent dat dat die zender binnenkort verdwijnt of gaat het om een vergetelheid ?

Geplaatst:

ze hebben deze vergeten want die pagina is volledig vernieuwd sinds paar dagen,

heb er vorige maand nog naar gekeken en dan was dit niet zo opgebouwd die pagina.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Klopt dat ze die vernieuwd hebben, maar het is al een hele tijd dat ik Kanaal Z niet meer zag staan op die pagina, ook voordat ze vernieuwd was.

Geplaatst:

Misschien wel bij TV Vlaanderen. Op een ander forum las ik een reactie van Kurt Pauwels. Die zei dat de toekomst van Kanaal Z erg onzeker was. Wie weet vervangt TV Vlaanderen Kanaal Z binnenkort wel voor een andere zender? Zender '8' bijvoorbeeld? confused

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Misschien wel bij TV Vlaanderen. Op een ander forum las ik een reactie van Kurt Pauwels. Die zei dat de toekomst van Kanaal Z erg onzeker was. Wie weet vervangt TV Vlaanderen Kanaal Z binnenkort wel voor een andere zender? Zender '8' bijvoorbeeld? confused

Hmm, dat kan toch niet, vermits Kanaal Z de frequentie deelt met Playboy TV.
Ik kan mij moeilijk indenken dat Acht dan zo snel 's avonds zou uit de ether gaan.
Bovendien vind ik nu niet dat Kanaal Z zomaar mag vervangen worden, tenzij het door de leverancier gestopt wordt natuurlijk.
Geplaatst:
Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: Elwin

Hmm, dat kan toch niet, vermits Kanaal Z de frequentie deelt met Playboy TV.
Ik kan mij moeilijk indenken dat Acht dan zo snel 's avonds zou uit de ether gaan.
Bovendien vind ik nu niet dat Kanaal Z zomaar mag vervangen worden, tenzij het door de leverancier gestopt wordt natuurlijk.

kanaal Z wordt gedeeld met Man X wink

en het kan zijn dat kurt pauwels dit had voor de overname van kanaal Z door de groep van VMMA was gedaan.
want nu delen kanaal Z en VTM dezelfde studio's en mensen voor nieuws enz.
ik denk ook niet dat die gaat verdwijnen,wat zou de reden daar voor zijn dan,
en de zender 8 op de plaats steken zou dom zijn denk ik,want ik heb het idee dat 8 in de avond uren zal uitzenden,vanaf een uur of 18 uur,
of ze moeten een 24 uur zender zijn met herhaling van progamma's zoals Vitaya bv.
of per 6 uur ofzo de progamma's.
maar we zullen wel in mei meer weten zo tegen de 16 of 18de,
weet niet juist meer zeker waneer ze nu starten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Op de oude folder staat Kanal Z in het plus pakket. Op de nieuwe folder is hij nergens te vinden.

Er heeft er zich eentje blind gestaart op die icoontjes en kanaal z uit het oog verloren.

Op de web site mis Ik hem al langer.

mvg

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

en het kan zijn dat kurt pauwels dit had voor de overname van kanaal Z door de groep van VMMA was gedaan.
want nu delen kanaal Z en VTM dezelfde studio's en mensen voor nieuws enz.

Die uitspraak werd idd gedaan voor de hervorming van Kanaal Z. Kanaal Z is trouwens nog altijd eigendom van Roularta, de grootste aandeelhouder van VMMa.