Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

digitaal kijker

Lid
  • Items

    4.293
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    8

1 Volger

Over digitaal kijker

  • Verjaardag 12-04-1975

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    belgie
  • Interesses
    satelliet, muziek, films.

Recente bezoekers van dit profiel

34.142 profielweergaven
  1. digitaal kijker

    Sky UK met OScam

    Dat is dan ook de 2de zoektocht om die gegevens weer terug te vinden na 10 jaar bijna en een verhuis, zal moeilijk worden…
  2. digitaal kijker

    Sky UK met OScam

    Ah ok, heb zo een kaart liggen en wil het misschien weer eens gebruiken mits ik het weer actief kan krijgen.
  3. digitaal kijker

    Sky UK met OScam

    Werkt dit bv ook als je dit op je huisserver zet en de kaart daar inzit en je op de 2 huisontvangers nog een oudere versie hebt of moeten de 2 huis ontvangers ook de nieuwste versie draaien?? is gewoon uit interesse naar die nieuwe optie.
  4. Ik heb toch al m’n oude smartcards opnieuw kunnen activeren na 2 jaar niet gebruiken, waren uitgezet zonder abbo, dus was niet gebruikt in die 2 jaar, even vragen via chat en ze doen het direct weer, was wel op m’n eigen account dat nog actief was maar geen kaarten actief meer. en het hangt af van programma tot programma op pc om iets te downloaden, ik download een programma van een uur op 5 min, dat kan je niet doen met een opname dat nog moet opgenomen worden en een uur nodig heeft om op te nemen en dan nog de reclame er uit halen enz. de opname dat ik doe is zonder reclame tussen.
  5. Tv Vlaanderen bied dit aan via een CI+ module, die werkt enkel met een aangepaste optie om in te stellen op je box met een image, CIplishelper kan je daarbij helpen maar weet niet of de CI+ module van tv Vlaanderen en Canal digitaal worden ondersteund, Telenet hun CI+ module wordt ondersteund dus er is een kans dat de satelliet aanbieder dat ook is. Er bestaan nog opties dan screen recording voor programma’s die we hier niet mogen bespreken denk ik, daarmee duurt het niet lang 😉
  6. Er zal een aantal freq nog niet doorkomen door de werken, beste is bellen naar Telenet, mogelijk is je kabel aangeraakt tijdens de werken of de node in de straat waar iets fout is gelopen.
  7. Het Vlaamse broertje van ziggo dat in 2027 wat meer wordt dan een broertje wordt rtl Duitsland doorgegeven in sd en is F1 te zien, nog wat gebabbel op een boot op de wateren van Monaco.
  8. heeft allemaal te maken met uitzendrechten, deze week kon je in belgie op RAI2 ook geen giro wielrennen volgen omdat ze enkel rechten hebben voor in Italië. is beetje normaal ook, anders mogen tonnen geld betalen voor die enkele kijker uit een ander land.
  9. Film1 wordt nog via satelliet doorgegeven, maar met 1 HD zender via satelliet is dat niet een film pakket waardig, net zoals er op de 28.2 film zenders zijn in flut sd. met de tijd gaat iedereen over op enkel app, hebben ze meer controle over en kunnen ze ook weten of een zender veel kijkers heeft en of een nieuw programma live wordt bekeken of uitgesteld en hoeveel er kijken. En in België bij Telenet gaan er al zover dat er een nieuwe zender wordt toegevoegd en dat die enkel via de tv box te zien is, via de kabel voegen ze geen nieuwe zenders meer toe.
  10. Dan zullen ze eind dit jaar of ten laatste 2030 geen beeld meer hebben op hun tv.
  11. @Kabeltje87 de naam van de zender staat er toch bij op de app van de Telenet tv app?? en dit gaat over de extra film kanalen dat enkel nog via de tv box of app beschikbaar zijn.
  12. Normaal is het play more pakket pas vanaf juli weg, ze zijn een maand te vroeg weg. ook het passion pakket gaat dan ook weg (de 18+ zenders) via streaming wel nog beschikbaar. maar dit was allemaal al lang op voorhand geweten deze info. je weet toch dat vanaf 2027 Telenet en ziggo onder dezelfde vleugel komen en dus beide bedrijven vanuit Amsterdam gaan werken.
  13. Waarom niet terug een VU+ die worden nog verkocht.
  14. Het is en was de vraag van de commerciële in België om gecodeerd uit te zenden in Vlaanderen via dvb-t zodat ze geen uitzendrechten in Nederland moesten betalen, in Nederland is dat net hetzelfde met de commerciële zenders. enkel de VRT kon je gratis bekijken in België tot tv Vlaanderen die achter het slot staken, VRT wou ook niet meer extra betalen ervoor omdat er te weinig kijkers waren.
  15. Idd die hebben het ook voor 2 wedstrijden nog, Proximus voor nog 3 wedstrijden, en hopen dat tv Vlaanderen volgt ook tegen volgende week.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...