Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Firefox 3.5 is uit, ik moet zeggen absurd snel geïnstalleerd en de pagina's komen op je scherm alsof je een bladzijde omslaat.

Een aanrader!

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Juist geïnstalleerd, inderdaad razendsnel.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Juist geïnstalleerd, inderdaad razendsnel.

Helemaal mee eens.
Als een raket zelfs op mijn oude pc.

Mvrgr
Flodder11

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Geplaatst:

Ondanks de verplaatsing, Firefox is echt niet alleen voor Windows hoor.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

Heb zojuist Firefox 3.5 geinstalleerd. Te gek! Zo snel heb ik het nog nooit gezien...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Heb zelf de portable versie geinstalleerd onder windows. Werkt als een zonnetje in de avond zeg

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

gebruik hier ook al jaren firefox echt een fijne browser, nu nog wachten tot die voor windows mobile helemaal klaar is voor gebruik.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Geplaatst:

Maar die werkt helaas niet met W2K.....

Gast philisatter
Geplaatst:

Draai al jaren met Firefox.

IE heeft voor mij iets gecompliceerds....

Geplaatst:
Origineel bericht van: maja
Maar die werkt helaas niet met W2K....

Wat betekent W2K?

W= Windows
2= 2
K= x1000

dus windows 2000

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Browsen gaat inderdaad flitsend, het opstarten van Firefox vind ik echter heel lang duren.