MR_B Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Heb je bij een pinautomaat altijd CCV nodig of kun je zelf met Equens voorheen interpay zaken doen? Dus pinautomaat kopen GSM abbo erin a 10,- en betalingen via Equens op je bank laten komen. en dan iets afdragen per transactie. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2010 Moderator Geplaatst: 9 januari 2010 Ik zou zeggen, bel ze eens en vraag het ze zelf. Ze staan in het telefoonboek. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
EL PIÑO Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Net zoals pinnen via IP niet bij iedere internetprovider werkt maar alleen bij goedgekeurde lijnen, zal mobiel pinnen ook wel niet bij iedere GSM-provider werken maar zul je ook daar vast een dedicated lijn voor moeten hebben. Ze hebben inderdaad telefoon: 030 - 283 51 11 en ik weet ineens wat dat bedrijf tegenover mijn werk nou is . Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten