Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Las ik nu per toeval dat bij Ziggo het beeld ook slecht was op RTL4???

bron: ziggo forum

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

De boosdoener is natuurlijk die lokale interferentie, niet de zender die erop zit, die is slachtoffer.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Snoopy
Citaat:
Dit gaat waarschijnlijk de wijze worden waarop mensen van SD naar HD worden geforceerd.

Zou me niks verbazen.

@Home (nu Ziggo) deed dat 'handiger', die maakten van alle
digitale breedbeeld op de analoge kabel een 4:3 versie door
links en rechts balkjes te plaatsen.

Nou, Ned 1,2 en 3 HD hebben ook van die irritante balkjes hoor. Tenminste als het een 4:3 uitzending is, dan wordt die 4:3 geupscaled en niet naar 16:9.. erg irritant vind ik dat, haalt het leuke van HD wel een beetje onderuit zullen we maar zeggen.
Geplaatst:

Vind ik prima zo anders zit je met uitgerokken beeld enz.

De TV Vlaanderen kijkers zullen dit al ondervonden hebben op de zender 'Acht'. Regelmatig worden er 4/3 uitzendingen in 16/9 doorgegeven en eerlijk gezegd trekt dit echt op niets.

4/3 moet je in 4/3 kijken en niet een of andere 'zoom' mode.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: arvy
Origineel bericht van: Snoopy
Citaat:
Dit gaat waarschijnlijk de wijze worden waarop mensen van SD naar HD worden geforceerd.

Zou me niks verbazen.

@Home (nu Ziggo) deed dat 'handiger', die maakten van alle
digitale breedbeeld op de analoge kabel een 4:3 versie door
links en rechts balkjes te plaatsen.

Nou, Ned 1,2 en 3 HD hebben ook van die irritante balkjes hoor. Tenminste als het een 4:3 uitzending is, dan wordt die 4:3 geupscaled en niet naar 16:9.. erg irritant vind ik dat, haalt het leuke van HD wel een beetje onderuit zullen we maar zeggen.

Ja zo hoort het ook bij 4:3 programma;s op hd kanaal, anders zou je naar uitgerekte koppen kijken waar je helemaal niet vrolijk van word, maarja er zijn nu eenmaal mensen die er scheinbaar van houden om naar uitgerekte 4:3 beeld tekijken op 16:9 tv.