Littlesat Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Las ik nu per toeval dat bij Ziggo het beeld ook slecht was op RTL4??? bron: ziggo forum Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Eduard07 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 De boosdoener is natuurlijk die lokale interferentie, niet de zender die erop zit, die is slachtoffer. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast arvy Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Snoopy Citaat: Dit gaat waarschijnlijk de wijze worden waarop mensen van SD naar HD worden geforceerd. Zou me niks verbazen. @Home (nu Ziggo) deed dat 'handiger', die maakten van alle digitale breedbeeld op de analoge kabel een 4:3 versie door links en rechts balkjes te plaatsen. Nou, Ned 1,2 en 3 HD hebben ook van die irritante balkjes hoor. Tenminste als het een 4:3 uitzending is, dan wordt die 4:3 geupscaled en niet naar 16:9.. erg irritant vind ik dat, haalt het leuke van HD wel een beetje onderuit zullen we maar zeggen.
Brambo's Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Vind ik prima zo anders zit je met uitgerokken beeld enz. De TV Vlaanderen kijkers zullen dit al ondervonden hebben op de zender 'Acht'. Regelmatig worden er 4/3 uitzendingen in 16/9 doorgegeven en eerlijk gezegd trekt dit echt op niets. 4/3 moet je in 4/3 kijken en niet een of andere 'zoom' mode. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
wapper Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Origineel bericht van: arvy Origineel bericht van: Snoopy Citaat: Dit gaat waarschijnlijk de wijze worden waarop mensen van SD naar HD worden geforceerd. Zou me niks verbazen. @Home (nu Ziggo) deed dat 'handiger', die maakten van alle digitale breedbeeld op de analoge kabel een 4:3 versie door links en rechts balkjes te plaatsen. Nou, Ned 1,2 en 3 HD hebben ook van die irritante balkjes hoor. Tenminste als het een 4:3 uitzending is, dan wordt die 4:3 geupscaled en niet naar 16:9.. erg irritant vind ik dat, haalt het leuke van HD wel een beetje onderuit zullen we maar zeggen. Ja zo hoort het ook bij 4:3 programma;s op hd kanaal, anders zou je naar uitgerekte koppen kijken waar je helemaal niet vrolijk van word, maarja er zijn nu eenmaal mensen die er scheinbaar van houden om naar uitgerekte 4:3 beeld tekijken op 16:9 tv.
Aanbevolen berichten