JBnl Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Goedendag, Ben op zoek het service manual voor de Belinea tft 101711. Mijn backlight valt uit na 3 sec, ik heb al de elko's op de invertor vervangen alleen geen resultaat. Wie heeft het service manual. groeten,JBnl
Snurker Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Als hij een externe voeding heeft..deze even vervangen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
iemand Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 gaan alle lampen wel even aan ? gr. Erik
JBnl Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 invertor en voeding zitten op 1 print, dus geen externe voeding, ja ik zie 3a 5 sec beeld en dan is het donker. groeten,JBnl
iemand Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 hoeveel tl-buisjes zitten er in ? als er ook maar 1-tje niet aangaat wordt dit door de beveiliging gedetecteerd en wordt alles uitgeschakeld. gr. Erik
jeevanhoof Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Waarschijnlijk zitten er twee buisjes in. Meet anders de twee transfo's eens uit. Deze moeten alle twee hetzelfde meten. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
JBnl Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 alle buizen gaan aan, want het is gelijk verlicht. de trafo's meet je gewoon ohm's door en die moeten dan gelijk meten ? groeten,JBnl
Aanbevolen berichten