Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

jeevanhoof

Lid
  • Items

    3.722
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    12

Over jeevanhoof

  • Verjaardag 07-08-1965

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Laakdal
  • Interesses
    Satelliet pc en elektronica en muziek

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. In bijlage de opbouw van de elektriciteitsprijs in België volgens de CREG. Voor dynamische tarrieven zal de energie componet natuurlijk wel wijzigen en soms zelfs negatief zijn. Het gemiddelde injectietarrief bij een dynamisch contract zit nu rond de 4.8 €cent/Kwh de gemiddelde energieprijs bij een dynamisch contract zit nu rond de 12.85 €cent/Kwh + de extra kosten
  2. Dat is het probleem in België Als je laad als de stroom gratis is, of zelfs als je er geld voor terugkrijgt bij negatieve prijzen, betaal je nog altijd de extra kosten. In plaats van een 33 eurocent per Kwh betaal je dan een 20 eurocent per Kwh bij "gratis" stroom. Het verschil tussen laden op gratis momenten en terugleveren als de stroom duur is wordt dan wel klein. Als je kan laden met je zonnepanelen, zoals ik ook doe, is het verhaal natuurlijk anders. ik heb 11,8 Kw aan batterijen staan. Maar veel leveren ze in de zomer ook niet op. 's Morgens zitten ze nog voor > 80 % vol.
  3. Heb een Nokia en de Google streamingbox. Beiden doen het prima
  4. Het gaat niet om het capaciteitstarrief. Je betaald netkosten, groenestroomkosten en nog allerlei taksen op je verbruik. De stroom van je leverancier mag dan wel gratis zijn, de kosten blijven. mvg
  5. E in België betaal je nog altijd de netkosten. Die vallen niet weg. En als je weet dat de energiekosten nog niet de helft uitmaken van de totale kost hou je er niet veel aan over als je oplaad als de stroom "gratis" is
  6. Ik denk eerder dat Telenet de grootte boosdoener is geweest. Ze hadden de licentie om via DVB-T uit de zenden, maar waren niet van plan om dit te doen.(om de concurentie tegen te houden) Toe ze verplicht werden om dit toch te doen hebben ze het netwerk van het toenmalige Nordkring gebruikt om DVB-T te gaan uitzenden. Alleen hadden ze de kanalen gecodeerd, zodat er niemand naar kon kijken. Dit hebben ze zo een10 tal jaar kunnen volhouden. Eén van die antennes stond bij mij in de buurt. En had je niet de juiste coax gebruikt in huis dan was het toenmalige VT4 (nu Play) bijna niet te zien door de storingen van het DVB-t signaal. mvg
  7. Ik heb het getest op mijn tablet. Wel even de VPN moeten aanzetten. Filmpje starten en casten naar de TV of Cromecast, Simpel
  8. jeevanhoof

    Wereldadapters

    De 4G antennes op het schip krijgen hun signaal van een satelliet veronderstel ik.
  9. jeevanhoof

    Wereldadapters

    Als je op een cruise op open zee met je telefoon zou kunnen betalen gaat dit een dure zaak worden,, Wifi, Te betalen. 4G of 5G gaat via satelliet en dat is pas duur op zo'n boot Mvg
  10. Ik krijg hier toch niets ongevraagd te zien dat Windows aanraad of voorstelt. Als je een bepaald programma nodig hebt om een bestand te openen doet hij wel voorstellen als je dit aangeeft. Maar daar zijn evengoed programma's bij die niet afkomstig zijn van Microsoft. Mvg
  11. Deze komt nochtans vaak als een van de betere uit tests.
  12. Outlook heeft niet echt iets te maken met Windows. Outlook heeft zijn eigen account en hoefd niet hetzelfde te zijn dan van Windows. mvg
  13. Zonder internet ga je hem maar moeilijk kunnen instaleren en activeren. Maar zoals ik lees staat windows er al op. Een account ga je normaal wel moeten aanmaken. Met wat truckjes lukt het ook nog wel met een lokaal account, maar dat wordt steeds moeilijker gemaakt. Windows op zich gaat je geen extra reclame of programma's aanbieden. Het is de fabrikant of leverancier van de PC die er bloadware op installeerd. mvg
  14. Oei goed gezien moet inderdaad 255.255.255.0 zijn
  15. Softwarematig kan er vanalles ingesteld worden. TV's die geschikt zijn voor de Benelux hebben meestal de juiste gegevns van Canal Digitaal of Ziggo/telenet. Soms moet je bij Telenet nog een bepaalde code of frequentie ingeven zodat de tv weet waar het kanaal zich bevind waar al de info in verstopt zit, zoadat de tv weet waar de kanalen terug te vinden zijn en in welke volgorde ze moeten komen. Een Europees toestel waar de gegevens van bv Canal Digitaal niet in zijn geprogrameerd werkt wel met deze provider, maar je gaat alles manueel moeten instellen en de kanalen ga je zelf op de juiste plaats moeten zetten. mvg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...