meijelsat Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Hallo Ik ben bezit van bijna jaar oude Philips BDP3000 en zeer tevreden mee. Maar nu is nieuwe models van Blu-ray met geschikt voor 3D. Meeste winkels en shoppen via internet zijn nieuwste blu-ray films met 2D/3D. ik vraag of blu-ray films met 2D/3D kunnen gewone Philips BDP3000 speler gebruiken?????? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari 2011 Moderator Geplaatst: 19 februari 2011 Wanneer je een 3-D blue-Ray probeert af te spelen op een gewone blue-ray speler krijg je een melding, dat je speler daarvoor niet geschikt is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mister HaCk Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 kunnen niet de extra content(siff content gedeelte) afspelen en aansturen. daarom kan het dus niet
Aanbevolen berichten