Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alle recente HDMI 1.3 spelers kunnen 3D afspelen. Alleen, maximaal in SBS (side-by-side) formaat. De ondertitels moet je dan even door 3d-subtitler heenhalen, zodat het vobsub wordt.

De Boxee box ook geen HDMI 1.4, dat is foute informatie.

HDMI 1.4/full-3d spelers zijn er nog niet. Daarnaast heb ik ook nog geen rips (mkv) gezien van full-3d videomateriaal, alleen originele BluRay backups.

Voor hdmi 1.4 geschikte spelers daar zullen we nog even moeten wachten.. Prodigy/extreamer heb ik erg veel slechte comments over gelezen op andere forums, daar zou ik me nog niet aan wagen persoonlijk.

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Een van de weinige die ik weet is de Xtreamer Prodigy. Het is zeker geen top apparaat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

PS3 gaat uitstekend met 3D content afspelen....1 van de beste en betaalbare 3D spelers met als extra een ingebouwde spelcomputer.......of was het nu andersom....

Samsung 40D6510WS

• 6 maanden later...
Geplaatst:

mede8er heeft 2 types 3d spelers.

ook prima ondersteuning op forum.

amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.

Geplaatst:

En dewelke kunnen dan ook de 3D vobsub ondertitels aan?

VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference