Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ligt dit aan mij of is er geen uitzending van Veronica vanavond?

Hawai-FiveO is zwart met melding De zender is niet beschikbaar.

De rest werkt gewoon goed.

iemand?

aangepast door lord anubis

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

• Moderator
Geplaatst:

Hier gewoon beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hallo,

Ligt dit aan mij of is er geen uitzending van Veronica vanavond?

Hawai-FiveO is zwart met melding De zender is niet beschikbaar.

De rest werkt gewoon goed.

iemand?

Hier ook niet op het SD kanaal ook niet op comedycentral

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

Bij mij ook niet. Bij geen van beide receivers met verschillende kaarten.....

Wybo

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Geplaatst: (aangepast)

Het rare is dat mijn Humax iCord tussen tijds enkele keren gecrashed is.

Eigenlijk nog nooit eerder gehad.

Beschadigd signaal?

Vreemd

aangepast door lord anubis

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Geplaatst:

Hoe kan je CD nu eigenlijk bereiken om hun even wakker te schudden en het te verhelpen?

Geplaatst:

@ lord anubis.

Da's toevallig......mijn HUMAX iCord kreeg kuren toen de opname moest beginnen van Hawai (ik keek naar overtreders.)

Na de herstart (power uit / aan ) was veronica eruit, alle andere zenders zijn prima te kijken, maar Veronica dus niet ?????

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:

@ lord anubis.

Da's toevallig......mijn HUMAX iCord kreeg kuren toen de opname moest beginnen van Hawai (ik keek naar overtreders.)

Na de herstart (power uit / aan ) was veronica eruit, alle andere zenders zijn prima te kijken, maar Veronica dus niet ?????

Klopt, idd op dat moment!!