Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb basis hier nu heb ik een telefoontje gekregen van canaal vorige week donderdag hierbij heb ik het HD pakket erbij genomen.

Dit zou 5 tot 10 werkdagen duren ik zou een brief krijgen met de bevestiging .

Deze heb ik vandaag gekregen als ik deze brief zou ontvangen zou het pakket geactiveerd zijn .

Maar niks hoor zwart hier !!!!

Moet die op een bepaalde zender staan om te laten activeren .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Misschien ff heractiveren via sms of internet?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

• Moderator
Geplaatst:

Even bellen met de klantenservice?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

In sommige gevallen kan het gebeuren, dat een kaartlezer de pakket upgrades niet doorlaat, heb je misschien een CI-module liggen, waar je de kaart in kunt gebruiken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

nee heb geen ci module kan het weleens proberen in de db 7000 anders houd het op en zeg ik dat abbo maar op heb toch 3 maanden voor niks en moet binnen 2 maanden opzeggen .

Draai op de 8000 waar kaart in zit de new enigma met cccam 2.14

1pm

Geplaatst: (aangepast)

Hmmmmm....riekt dat niet op de of andere manier naar config-files van ccam? (Daar je met Enigma draait?)

aangepast door daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Geplaatst:

De 7000 lijkt me geen optie. Die weet niet wat HD is :confused:

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

De 7000 lijkt me geen optie. Die weet niet wat HD is :confused:

Nee, maar wel hoe je een kaartupdate doet.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Tja snap het ook niet meer toen ik heb geupdate naar basis was alles zo gepiept met zelfde SW en alles .in 7000 doet ie het ook niet .

1pm

• Moderator
Geplaatst:

Er is een kans, dat je kaart defect is en geen rechten update doorlaat.

Het is toch wel een SECA 3 kaartje?

Geplaatst: (aangepast)

Dan moet je CCcam 2.2.1 gebruiken en niet de oude versie want dan komen de update's niet (goed) door.

aangepast door Cobus R