Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo kan ik met een splitter 2 ontvangers aansluiten op 1 lnb. Ik ben me wel bewust dat als het kan, ik dan maar naar 1 ontvanger kan kijken of op beide dezelfde zender gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Ja, dat kan (technisch theoretisch), en nee, dat kan niet (praktisch)

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Nee dan ben je beter af met een LNB met 2 uitgangen.

Twin LNB

Dan kun je met beide ontvangers onafhankelijk kijken

En die kosten ook geen vermogen.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

• Moderator
Geplaatst:

Of eventueel doorlussen, wanneer een van je ontvangers die mogelijkheid biedt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb 1 vu+duo op een rotor aangesloten, de tweede vu+duo heb ik op een vaste schotel, nu wil ik op de tuner b van de vaste opstelling ook de rotor aansluiten zonder een kabel vanaf de schotel te trekken daarvoor wil ik eventueel een splitter gebruiken

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst:

Hallo kan ik met een splitter 2 ontvangers aansluiten op 1 lnb. Ik ben me wel bewust dat als het kan, ik dan maar naar 1 ontvanger kan kijken of op beide dezelfde zender gr Duracell

Ja dit kan.

Neem een splitter die tot en met de 2400 Mhz gaat en voorzien is van een powerpass ( DCpas ) .

De ontvanger die op de powerpass staat bepaalt de positie van de lnb.

De 2e ontvanger kan inderdaad alleen kijken op de positie die door de andere ontvanger word aangestuurd.

Geplaatst:

Neem een splitter die tot en met de 2400 Mhz gaat en voorzien is van een powerpass ( DCpas ) .

Kan ik bevestigen, Tijd zo draaiend gehad. Wel kreeg ik eerder signaal problemen bij slecht weer.

gr

jedeje

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.